Ticketing technische dienst

1

FLI Hospitality Management

FLI Hospitality Management is een onafhankelijk hotelmanagementbedrijf dat diensten aanbiedt aan alle hotels binnen hun portfolio in België. Hun doel is om de wereldwijde winst van de groep op een duurzame manier te maximaliseren.

Ze zijn trots op het toevoegen van waarde aan onze hotels door strategisch advies en operationele ondersteuning te bieden, zodat ze de gasten hotelaccommodatie en service van topkwaliteit kunnen bieden.

De hotels in hun portfolio zijn: Holiday Inn Gent Expo, Holiday Inn Hasselt, Holiday Inn Express Hasselt, Holiday Inn Express Antwerp City-North, ​Astoria Hotel Antwerp, Mercure Antwerp City Centre, Mercure Antwerp City South en Mercure Liège City Centre

Diensten

PHP ontwikkeling
MySQL

Product

www.iflow.be

Het probleem

Verschillende vormen van communicatie (excel/mail/telefoon/mondeling) waardoor verschillende zaken verloren gingen.
We wilden herstellingen, preventief onderhoud en keuringen beter in kaart brengen. We hoopten op een duidelijker inzicht in het werk en een betere opvolging van problemen.

Onze oplossing

Een online ticketingsysteem waarbij verschillende afdelingen de werkbon kunnen ingeven en in hetzelfde systeem de vooruitgang zien. Dus geen telefoons meer naar de technische dienst.
De technische dienst zelf heeft nu een gestructureerd systeem waar geen enkele werkbon meer verloren gaat. Per werkbon worden de uren geregistreerd zodat men een perfect zicht heeft op de workload.

Ook het voorziene onderhoud wordt mee opgenomen in de planning zodat men proactief kan werken. Deze werkbonnen komen om de x maand automatisch mee in het systeem te staan.

Ook de keuringen zijn mee opgenomen in het ticketingsysteem zodat deze automatisch mee in de planning komen te staan. De keuringsverslagen worden opgeslaan in de software zodat alle nodige informatie direct voor handen is.

Iflow maakt het handiger om inzicht te krijgen in de lopende zaken zonder het verlies van verschillende opdrachten. De mogelijkheid om te zien waar we staan. We krijgen een duidelijk beeld van de gang van zaken binnen de technische dienst en kunnen waar nodig gaan bijsturen.
De opstart is zeer snel verlopen, de aanpassingen gebeuren tijdens gebruik waar nodig.
De samenwerking met iFlow loopt perfect, heel direct contact en bijsturing waar nodig. Alles wordt op maat van de wensen gebracht.

— Jens De Page, FLI Group